TRÄNING

Eftersom jag inte tränat något bra på sista tiden på grund utav att jag varit sjuk och har sån träningsabstinens har jag gjort en "lista". Hittade den på fina Elinas blogg så hoppas de var ok jag tog den! 

I mina öron då jag tränar?

Dom som känner mig vet att jag lyssnar på hiphop och RnB, spyr typ av house. Favoriterna att lyssna på när jag tränar just nu är denna och denna

I min träningsväska?

Haha jag har de man brukar ha, träningsskor, vattenflaska, ombyte, hörlurar men ser också alltid till att jag har tuggummi samt bodylotion i väskan. Tuggar alltid tuggummi under passet och smörjer alltid in mig innan haha lite oklart. 

Favoritmuskel?

All about that bootie, bokstavligen. En platt mage är också nice men strävar inte efter rutor. 

Mål med träningen?

Alltså har väl inga direkta mål. eller mitt mål just nu är att kunna komma tillbaka och träna som vanligt igen. Annars så älskar jag bara träning och ser det inget som jag "måste" göra utan något jag vill göra för jag tycker de är kul. 

Favoritövning?

Hmm svår, sumosquats tror jag  eller "spark" i cable. 

Favoritmat?

Ännu svårare, en riktigt bra burgare är gott, pizza, tacos, kött typ allt haha. 

Mina inspirationskällor?

Har inga direkta inspirationskällor faktiskt. Inte inom träningen i alla fall, tycker de är snyggt med vältränad rumpa, tight kropp men samtidigt lite kurvig så de är väl typ min "inspiration" kan dock inte nämna någon som följer allt de. Älskar Khloe Kardashian dock hade jag inte velat ha hennes rumpa haha, men hon inspererar mig hur hon är som person också. 

Favoritkonditionsträning?

Oh well, älskar att springa ute då jag har bra kondition men resan dit alltså att träna upp konditionen är ingen hitt om ni frågar mig. 

Mitt bästa kosttips?

Jag tror inte på att man ska skippa det ena och det andra, hitta en balans i stället tror jag är det bästa. På vardagarna så försöker jag faktiskt äta vegetariskt, och "naturligt" alltså till exempel om vi ska äta biffar gör vi biffarna istället för att köpa färdiga som innehåller massa tillsatser. Men sedan på helgerna dricker jag ju cola zero, vilket inte är naturligt i huvudtaget haha och äter gotta, men som sagt om man har bra balans tycker jag inte de gör något att man unnar sig då man känner för de. 

Favoritmellanmål?

Äter sällan mellanmål men om jag gör det brukar det bestå av en frukt bara, det går fort att äta och känns fräsht.

Då tränar jag allra helst?

När jag inte har någon stress eller tid att passa, typ en lördagmorgon då jag inte har något planerat som jag måste skynda mig i väg till. På vardagarna gillar jag att träna direkt efter jobbet, skjuter jag upp det till senare blir det aldrig av.

Favoritlivsmedel?

coca cola zero, eller räknas de ens som livsmedel haha?

Hälsa för mig..

Vet inte vad jag ska svara här så svårt. Men jag tror att det är viktigt att man tar hand om sig själv, gör det som känns bäst och på så sätt kommer glädje och man mår bra. Bara för att man missar ett träningspass behöver man inte få ångest, vi människor sätter så stor press på oss själva och det tror jag bidrar till sämre hälsa. 

Därför tränar jag?

Jag tränar för att jag älskar det, alltså älskar! Tycker det är hur kul som helst och jag mår så mycket bättre de perioder jag tränar.

Min favoritfrukost?

Äggmackor och färskpressad juice, drööm.

Detta skulle jag vilja utöva?

Som sagt längtar jag bara tills jag kan träna som vanligt igen, tränade någon dag förra veckan och direkt drog hostan igång igen. 

Så sover jag?

Oftast väldigt bra, på vardagarna går jag upp kl 05.00 för att jobba så jag ser till att lägga mig mellan 20-21 på vardagarna. På helgerna beror det på om jag varit ute eller så annars brukar jag vakna ganska tidigt på helgerna också. Dock är jag inte jätte bra på att sova själv, kan drömma sjuka drömmar då. 

Där tränar jag helst?

I gymmet eller på sommaren när det är riktigt dö varmt så älskar jag att springa och svettas ihjäl(låter sjukt haha)

Detta äter jag helst innan träning?

Beror på vad jag ska träna, viktigast är att jag fått min celsius. 

Då kliver jag helst upp?

vid 8-9, är en morgonmänniska så har inga problem att gå upp tidigt. Gillar inte att sova bort dagen.

Skador?

Inga ännu, har lätt för att få ont i benhinnorna för att jag sprang så sjukt mycket för typ två år sedan men så fort jag kommer in i springningen igen brukar det gå till sig. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback