WANT YOU BAD AS EVER

Hej! I veckan har jag bara jobbat, övningskört sedan varit med mitt hjärta så mycket vi kunnat. Har haft träningsabstinens från en annan planet, men tror nog jag kommer kunna träna på måndag så är super taggad! Igår efter jobbet så åkte jag och Sanna och tatuerade oss tillsammans. Vi hade bestämt att istället för att ge julklappar i år så skulle vi tatuera oss tillsammans och något som liksom har med vår vänskap att göra. Blev ett s på handleden och jag är super nöjd och super glad att jag gjorde detta tillsammans med min bästavän, hon är så mycket för mig så tror ingen fattar, love u! 

Sedan igår kväll åt jag middag hemma hos Vagif och var där ett tag med hans lillasyster innan vi for hem till mig. Vi båda var såå trötta så vi såg bara fångarna på fortet sedan gick vi typ i säng. Jag vaknade först här hemma idag så jag gjorde i ordning frukost åt mamma och Vagif. Vi har ju en juicecentrifug, typ bästa köpet mamma haha såå fräscht och gott med nypressad juice. Hur som helst har jag bara övningskört med pappa hela dagen och nu ska jag plugga fram till middagen. Ikväll ska jag och Sanna ha sleepover här, med gotta och mys.Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback