SEN SIST


Helgen i Göteborg var så bra! Älskar staden mer och mer för varje gång jag är där och känner bara hur jag mer och mer vill från Umeå. Veckan har rullat på, var ju ledig torsdag så det var skönt. Mitt i veckan när jag träffade Sanna på stan innan vi skulle träna så överraskade hon och Junas mig, han är alltså hemma!! Blev så glad, han är trots allt än av de personer som känner mig bäst av alla och som jag håller närmast hjärtat. Igår så hade vi fest hos honom för han fyller tjugo idag, egentligen skulle jag följa med alla ut sedan men kombo av att jag hade gått upp 05 den dagen och huvuvärk som bara blev värre och värre så bestämde jag mig för att fara hem istället. Idag har jag verkligen gjort nada så ser framemot att umgås med mina favoriter och bara mysa. Imorgon ska jag jobba så känns passande med en lugn kväll. Puss.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback